Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر خبر داد

خسارت 57 میلیاردی کرونا به کشاورزان بهشهری/ 6 میلیارد تسهیلات پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر از پرداخت 6 میلیارد و 780 میلیون ریال تسهیلات به بنگاه های آسیب دیده از کرونا در بخش کشاورزی این شهرستان تاکنون خبر داد.

خسارت 57 میلیاردی کرونا به کشاورزان بهشهری/ 6 میلیارد تسهیلات پرداخت شد

به گزارش خبرنکار ایانا در مازندران، خلیل حقیقی اظهار کرد: برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای آسیب دیده به واسطه شیوع ویروس کرونا در کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان ثبت نام کارفرمایان مشمول این حمایت را در سامانه کارا فراهم کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر ادامه داد: تاکنون 88 واحد خسارت دیده بخش کشاورزی ناشی از شیوع ویروس کرونا به دلیل مشکلات ناشی از افت فروش، 57 میلیارد و 985 میلیون ریال خسارت دیدند.

وی تصریح کرد: 33 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات 12 درصدی بنگاه های آسیب دیده از کرونا و دریافت 15 میلیارد ریال در سامانه کارا ثبت نام کردند که اشتغال 126 نفر را به همراه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر بیان کرد: 19 واحد با اشتغال 57 نفر، 6 میلیارد و 780 میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند که این واحد های تولیدی دارای مجوز در زمینه مرغداری، شیلات، گل و گیاه و پرورش قارچ خوراکی هستند.

حقیقی یادآور شد: ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونا به واحدهای آسیب دیده با هماهنگی اتاق اصناف و اتحادیه‌ها تا پایان مهرماه تمدید شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید