Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه کارگروه یاوران تولید کشاورزی در خراسان رضوی

جلسه کارگروه یاوران تولید با حضور رئیس سازمان و مدعوین ستادی بصورت حضوری و مدعوین شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس روز یکشنبه بیستم مهرماه در اتاق جلسات سازمان برگزار شد .

برگزاری جلسه کارگروه یاوران تولید کشاورزی در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، دراین جلسه ابتدا رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی  خراسان رضوی مباحث مرتبط با یاوران تولید و تبیین انتظارات کارگروه یاوران تولید از شهرستان ها و مراکز جهاد کشاورزی را ارائه کرد.

 سپس تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان جهاد کشاورزی و سپاه امام رضا (ع) توسط مدیرهماهنگی تشریح شد.

در ادامه سرهنگ روحانی از بسیج سازندگی ، سرهنگ واحدی از  قرارگاه پیشرفت و آبادانی و گلمحمدی از سازمان بسیج مهندسی  ، تفاهم نامه های همکاری  مستقل واحدهای ذیریط را با سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تشریح کردند.

همچنین تعدادی از مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها درخصوص یاوران تولید به ارائه گزارش پرداختند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: با تلاش و کوشش همکاران جهاد کشاورزی و دست اندرکاران بخش و محوریت کشاورزات زحمتکش  و با توجه به پتانسیل‌های کشور، بخش پیشرفتهای خوبی داشته ولی هنوز با حد مطلوب فاصله زیادی دارد.

محمد رضا اورانی افزود:  امروز اگر بپذیریم شرایط حاکم برکشور نشان  از یک جنگ اقتصادی تمام عیاردارد  ، امنیت سفره های مردم به تلاش و فداکاری و پیگیری یکایک ما بستگی دارد.

وی ادامه داد: بهترین راه غلبه بر مشکلات موجود اینست که ما وشما و  معاونین ،مدیران ، کارشناسان و کلیه دست اندکاران بخش کشاورزی در ستاد استان و شهرستانها با مردم صادق باشیم و نباید تشدید مشکلات حضور ما را دربین مردم و تولید کنندگان تضعیف کند .

وی بیان کرد: در هر پروژه ای که اجرا می کنیم باید از ظرفیت مردمی استفاده کنیم چون  پایداری و نگهداری طرحها و پروژه‌ها با حضور و مشارکت مردم تضمین می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بر مواردی چون  استفاده از ظرفیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی ، بسیج سازتدگی  وسازمان بسیج مهندسی در رصد و پایش توزیع نهاده های کشاورزی ، حمایت از کشاورزان با اولویت محصولات راهبردی ، محصولات اقتصادی و محصولات منطقه ای ، اجرای کامل سطوح کشت ابلاغی به جهاد کشاورزی شهرستانها ، توسعه کاشت گیاه روغنی گلرنگ و ارتباط با یاوران تولید و محققین از طریق فضای مجازی تاکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید