Iranian Agriculture News Agency

تولید قارچ گانودرما در خرامه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه با بیان اینکه یک بانوی کار آفرین در این شهرستان قارچ دارویی گانودرما تولید می کند، گفت: این کار آفرین در ۶ ماه نخست سال جاری ۱۴۰ کیلوگرم گانودرمای خشک تولید و آماده عرضه دارد.

تولید قارچ گانودرما در خرامه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، کاوس همتی تصریح کرد: واحد تولید قارچ گانودرما در زیر بنایی به مساحت ۷۸ متر مربع و در روستای قشلاق درنیان بخش کربال این شهرستان واقع شده است.

وی؛ خلاقیت، ریسک پذیری و مصمم بودن را از ویژگی‌های بارز کارآفرینان عنوان کرد و افزود: دو خصوصیت سخت کوشی و هدفمندی، سمیرا زارع قشلاقی، این بانوی کار آفرین را که خود فارغ التحصیل رشته اگرواکولوژی است، از کار جو بودن به کارآفرین تبدیل کرده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: طبق روال سال گذشته در صورت فراهم شدن بستر فروش، سود صددرصدی عاید تولیدکنندگان این نوع قارچ می شود.

همتی؛ بر لزوم تخصیص تسهیلات ارزان قیمت، تسهیل امور و حذف مقررات زائد برای کارآفرینان تاکید کرد و یادآور شد: ایجاد فرصت‌های شغلی، تولید ثروت و بهبود شرایط اقتصادی، ارتقای سطح توسعه جامعه را در پی دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه ابراز کرد: ایجاد کسب و کارهای جدید در هر منطقه موجب اشتغالزایی، افزایش درآمد، رشد اقتصادی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید