Iranian Agriculture News Agency

علی کرد بیان داشت:

تحقق اهداف دولت الکترونیک با اجرای سیستم یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی(سیاک)

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اظهار کرد: این طرح در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و به منظور اجرای سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی، تهیه نقشه های اراضی کشاورزی و سایر واحدهای تولیدی نرم افزار پایگاه اطلاعات مکانی، طراحی و امکان رقومی سازی و جمع آوری و ورود اطلاعات به صورت وب سرویس اجرا می شود .

تحقق اهداف دولت الکترونیک با اجرای سیستم یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی(سیاک)

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، علی کرد مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه هماهنگی و اجرایی رفع موانع طرح سیاک گفت: برنامه‌ریزی مناسب برای کشت محصولات کشاورزی با اجرای طرح یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی میسر می شود.

وی افزود: این طرح در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و به منظور اجرای سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی، تهیه نقشه های اراضی کشاورزی و سایر واحدهای تولیدی نرم افزار پایگاه اطلاعات مکانی، طراحی و امکان رقومی سازی و جمع آوری و ورود اطلاعات به صورت وب سرویس اجرا می شود .

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برنامه‌ریزی برای دریافت اطلاعات موثر در مدیریت کشاورزی، برنامه‌ریزی برای کشت محصولات، تولید محصولات کشاورزی و مقابله با مخاطرات به هنگام حوادث غیر مترقبه را از دیگر مزایای اجرای این طرح برشمرد .

علی کرد در ادامه تصریح کرد: اقدامات انجام شده در شهرستان‌ها برای سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی، نحوه اجرای عملیات طرح، مسائل، مشکلات و راهگارهای اجرایی و رفع این موانع از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

وی در خاتمه بیان داشت: از دیگر اقدامات انجام شده برای اجرای طرح (سیاک) می‌توان به تشکیل گروه مجازی در سامانه (تاک) و تهیه و توزیع چندین لوح فشرده آموزشی برای مدیران شهرستانها و مسئولین مراکز و مروجان پهنه ها اشاره کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید