Iranian Agriculture News Agency

واحدهای فروش غیرمجاز دام زنده در شهرستان ری جمع‌آوری می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی ری در این جلسه گفت: واحدهای فروش غیرمجاز دام زنده سلامت و بهداشت عمومی را تهدید می کنند، این واحدهای غیرمجاز در این بخش به‌زودی جمع‌آوری می‌شود.

واحدهای فروش غیرمجاز دام زنده در شهرستان ری جمع‌آوری می‌شود

به گزارش ایانا در استان تهران، جلسه ستاد ساماندهی واحدهای فروش غیرمجاز دام درسالن جلسات بخشداری بخش کهریزک باحضور مدیر جهاد کشاورزی و رئیس‌ اداره تولیدات دامی شهرستان ری برگزار شد.

برادری، مدیر جهاد کشاورزی ری در این جلسه گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته با مراجع قضایی واحدهای فروش دام زنده که به صورت کاملا غیربهداشتی اقدام به فروش می کنند، به زودی جمع آوری و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی با بیان اینکه‌ برنامه ریزی لازم برای شناسایی واحدهای غیرمجاز دامداری و عرضه دام زنده انجام شده است، تصریح کرد: اکثر این دامپروی‌ها در روستاهای تبایین، کریم آباد و سلمان آباد مستقر هستند که باید سریعا نسبت به جمع آوری و یا استاندارد سازی اقدامات لازم را انجام دهند.

برادری خاطرنشان کرد: فروش دام زنده درشرایط سخت کرونایی حاضر باید زیرنظرکارشناسان دامپزشکی وجهادکشاورزی درشرایط کاملا بهداشتی صورت گیرد، مالکان این دامداری‌ها و واحدهای عرضه غیرمجاز باید بدانند که به شدت با آنان برخورد خواهد شد.

وی افزود: همچنین دستگاه های نظارتی اعم از بازرسان جهاد کشاورزی، دامپروری، شبکه بهداشت باید نسبت به رعایت دقیق ضوابط بهداشتی و شرایط بهداشتی محل عرضه دام اهتمام ویژه داشته باشند تا سلامت شهروندان در این حوزه تضمین شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید