Iranian Agriculture News Agency

انجام شد

پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بمناسبت روز ملی روستا و عشایر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پیامی ۱۵ مهر روز ملی روستا و عشایر را تبریک گفت.

پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بمناسبت روز ملی روستا و عشایر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین در پیام فاطمه خمسه  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین آمده است: روستا به عنوان یکی از مراکز مهم تمدن بشری، رکن اساسی حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور محسوب می شود که در بسیاری از کشورها، توسعه روستایی، نقش مهم و بسزایی در  پیشرفت کشور ایفا می کند.

در بخش دیگری از این پیام آمده : ارتقای همه جانبه‌ی کیفیت زندگی روستایی، ارتقای بهره وری، توسعه‌ی فرصت های پایدار، توسعه ظرفیت های متنوع اقتصادی و همچنین مشارکت موثر و همه جانبه مردم و نهادهای محلی در فرآیند برنامه ریزی از پیش نیازهای توسعه‌ی پایدار و همه جانبه روستا است.

در پیام فاطمه خمسه گفته شده : 15مهر روز روستا یادآور مردان و زنان زحمتکشی است که تلاش ، سادگی و صداقت وجوه بارز شخصیت آنان است و عهده دار حفظ میراث فرهنگی این آب و خاک هستند.  

در بخش دیگری از این پیام آورده شده : امروزه به برکت نگاه ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی  ضمن توجه به ایجاد و توسعه زیرساختهای توسعه روستایی، توجه ویژه ای به معیشت و اقتصاد روستا و شخصیت بخشیدن به روستا و جایگاه روستائیان و حرکت به سوی توسعه فراگیر انجام شده است.

در قسمت پایانی پیام آمده است : اینجانب پانزدهم مهرماه ؛ روز ملی روستا و عشایر را به همه روستانشینان و عشایر غیور و با اراده ، متدیّن و با فرهنگ کشور عزیزمان  بویژه استان قزوین  تبریک و تهنیت می گویم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید