Iranian Agriculture News Agency

تلاش دامپزشکان برای تحقق سلامت فراگیر و پایدار و ارتقا امنیت غذایی مردم از مزرعه تا سر سفره

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران با صدور پیامی فرار رسیدن روز دامپزشکی را تبریک گفت.

تلاش دامپزشکان برای تحقق سلامت فراگیر و پایدار و ارتقا امنیت غذایی مردم از مزرعه تا سر سفره

به گزارش ایانا در استان تهران، ذوالفقاری در پیامی، فرار رسیدن روز دامپزشکی را به تلاشگران و زحمتکشان این عرصه که در اقصی نقاط استان متعهدانه ومجدانه برای ارتقای سلامت و بهداشت جامعه با فداکاری و ایثار تلاش می کنند، تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

نامگذاری 14مهرماه درتقویم رسمی کشور با عنوان روز دامپزشکی، فرصتی فراهم آورد تا بیشتر از همیشه به یاد همکارانی باشیم که در راستای بهبود تولیدات دامی وتامین امنیت غذایی با تولید محصولات سالم و بهداشتی که از وظایف جهاد کشاورزی است، تلاش می کنند.

انتخاب روزی به عنوان روز دامپزشک، در واقع حداقل اقدامی است که می توان برای تکریم و ادای احترام به این عزیزان که به روش های مختلف اعم از علمی و اجرایی برای تحقق سلامت فراگیر و پایدار و ارتقا امنیت غذایی مردم از مزرعه تا سر سفره و استمرار آن درجامعه شبانه روز تلاش و کوشش می کنند، به جاآورد.

لذا با تبریک این روز به همه فعالان و همکاران بخش دامپزشکی استان که عمر گرانبهای خود را در خدمت به سلامت جامعه دامی و درنهایت سلامت بشر صرف می کنند، آرزوی توفیق روزافزون همگی را در مراحل زندگی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید