Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده خبر داد:

پیشرفت ۸۵ درصدی ایستگاه پمپاژ پروژه گوریه در خوزستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اشاره به اهمیت پروژه گوریه و پیشرفت ۸۵ درصدی آن گفت: این طرح یکی از طرح‌های شاخص استان بوده که به دلیل ارتباط آن با پروژه طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری از اهمیت ویژه‌ای برای استان برخوردار است.

پیشرفت ۸۵ درصدی ایستگاه پمپاژ پروژه گوریه در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدا رحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه پیگیری مشکلات پروژه گوریه که با حضور مدیران سازمان و مشاورین و‌ پیمانکار طرح برگزار شد اظهار کرد: این طرح یکی از طرح‌های شاخص استان بوده که به دلیل ارتباط آن با پروژه طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری از اهمیت ویژه‌ای برای استان برخوردار است و باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی در ادامه اظهار کرد: پروژه گوریه با هدف آبی کردن بخشی از مزارع دیم، بالا بردن عملکرد در واحد سطح و ایجاد اشتغال در استان در حال اجرا است.

وی افزود: طی بازدیدهای میدانی که از پروژه مذکور انجام شد، شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی کارهای برقی و پیشرفت ۹۰ درصدی قسمت‌های مکانیکی این طرح بودیم.

امیری زاده ضمن اشاره به اهمیت افتتاح این طرح برای کشاورزی استان تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و جایگاه بخش کشاورزی در اقتصاد، باید برای بهره‌برداری از این پروژه تلاش مجدانه‌ای داشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در خاتمه با بیان این مطلب که مدیریت آب و خاک سازمان باید بهره‌برداری از این پروژه را در کوتاهتری مدت زمان ممکن در دستور کار خود قرار دهد خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق، زمانبندی مناسب و استفاده از ظرفیت و تجارب اکیپ‌ها و متخصصان فنی، این طرح در کوتاهترین زمان به بهره‌برداری رسیده و مشکل تامین آب مردم منطقه حل شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید