Iranian Agriculture News Agency

توسط "خاوازی" و "اسلامی" امضا شد؛

تفاهم‌نامه ساخت 100 هزار واحد مسکونی برای شاغلان، بازنشستگان و ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی

وزرای جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی برای ساخت 100 هزار واحد مسکونی برای شاغلان، بازنشستگان و ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم‌نامه ساخت 100 هزار واحد مسکونی برای شاغلان، بازنشستگان و ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری در حوزه مسکن بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات وزارت راه و شهرسازی برگزار شد،  اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی در خصوص واگذاری زمین به وزارت راه به منظور ساخت مسکن برای کارکنان، بازنشستگان و ایثارگران این وزارت اقدام خواهد کرد.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی از تمام امکاناتی که در اختیار دارد برای اجرای هر چه سریع‌تر طرح اقدام ملی مسکن استفاده خواهد کرد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: گروه‌های هدف این طرح شامل کارکنان وزارت جهاد کشاورزی، ایثارگران، خانواده شهدا و بازنشستگان این وزارت هستند که با موافقت وزیر راه و شهرسازی، 100هزار واحد مسکن ساخته خواهد شد.

خاوازی ادامه داد: ما در وزارت جهاد کشاورزی، پس از امضای این قراداد، مجری ویژه برای اجرای این طرح تعیین خواهیم کرد و با کارگروهی که تدارک دیده شده، امیدواریم هر چه سریع‌تر اهداف این طرح محقق شود، همچنین با هماهنگی‌های انجام شده از سوی دو وزارت خانه، بانک کشاورزی هم در کنار بانک مسکن به اجرای این طرح کمک خواهد کرد.

در این مراسم، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای اجرای ماده ۶ قانون ساماندهی و تولید مسکن امضا خواهد شد و طی این تفاهم نامه ۱۰۰ هزار واحد مسکونی طی سه سال به کارکنان وزارت جهاد کشاورزی واگذار می‌شود.

اسلامی ادامه داد: بر اساس آئین نامه اجرایی ماده ۶ قانون ساماندهی و تولید مسکن، هر دستگاهی اراضی مازاد خود را برای ساخت مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد تا ۵۰ درصد این اراضی به همان دستگاه واگذار می‌شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید