Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل خبر داد

جذب 427 میلیاردی تسهیلات سامانه سیتا در بابل

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل گفت: تا پایان نیمه اول امسال 427 میلیارد ریال تسهیلات سامانه سیتا در بخش کشاورزی این شهرستان جذب شد.

جذب 427 میلیاردی تسهیلات سامانه سیتا در بابل

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محسن علی‌گل‌زاده گفت: نیمه اول امسال 657 نفر از متقاضیان توسعه تولید در بخش کشاورزی شهرستان بابل برای بهره مندی از تسهیلات در سامانه سیتا ثبت نام کردند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: با بررسی و تائید 426 طرح در این شهرستان و تصویب  278 طرح در کمیته تخصصی استانی، متقاضیان برای بهره مندی از 232 میلیارد و 223 میلیون تومان تسهیلات سیتا به بانک های عامل معرفی شدند.

به گفته این مسوول تا نیمه اول امسال 124 نفر از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان از 42 میلیارد و 790 میلیون ریال از تسهیلات سیتا برخوردار شدند.

علی‌گل‌زاده خاطرنشان کرد: طرح های معرفی شده به بانک شامل طرح احداث گلخانه سبزی و صیفی و پرورش گل و گیاه زینتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، احداث و تجهیز دامداری و خرید دام و شیلات بوده است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل در خاتمه گفت: متقاضیان توسعه تولید در بخش کشاورزی با ثبت نام در سامانه سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری) به آدرس cita.maj.ir می توانند از تسهیلات این سامانه در جهت تولید بهره مند شوند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید