Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل اتحادیه دامداران متحرک خبر داد:

توزیع 230 هزار تن نهاده دامی بین عشایر طی شش ماه اخیر

مدیرعامل اتحادیه عشایری دامداران متحرک ایرانیان از تامین 230 هزار تن نهاده دامی در شش ماه گذشته و توزیع آن بین دامداران عشایری خبر داد.

توزیع 230 هزار تن نهاده دامی بین عشایر طی شش ماه اخیر

به گزارش ایانا از سازمان عشایر، نشست مشترک اعضای هیات رئیسه فراکسیون عشایری مجلس با رئیس، معاونین و مدیران سازمان امور عشایر ایران با حضور معاون حقوقی وزیر اقتصاد و دارائی و مدیرعامل اتحادیه دامداران متحرک ایرانیان برگزار شد.

مدیرعامل اتحادیه دامداران متحرک ایرانیان در این نشست با اعلام اینکه در شش ماه گذشته 230 هزار تن نهاده دامی تامین و بین عشایر توزیع کرده ایم، اظهار داشت: در طول شش ماه بیش از 35 هزار تن نهاده دامی برای عشایر از منابع داخلی خریداری و تامین شده است.

فضل خُرم با اشاره به تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه رسالت و بانک کشاورزی، اظهار داشت: با قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه برای کشت 40 هزار هکتار نهاده وارد مذاکره شده ایم.

وی با اشاره با اقدامات صورت گرفته برای چابک سازی اتحادیه های عشایری، گفت: سامانه "عشایر شاپ" را به عنوان فروشگاه اینترنتی عرضه محصولات عشایر راه اندازی کرده ایم.

مدیرعامل اتحادیه دامداران متحرک ایرانیان ابراز داشت: صدور کارت هوشمند عشایری در دستور کار تعاونی های عشایری قرار دارد و انعقاد قرارداد آن در شرف انجام است که عشایر با این کارتها می توانند کلیه کارهای بانکی خود را انجام دهند.

خُرم با اعلام آمادگی خریداری دام عشایر با شاخص های شرکت پشتیبانی دام توسط اتحادیه های عشایری، خواستار توجه، اعتماد و کمک مجلس به تعاونی ها شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید