Iranian Agriculture News Agency

برگزاری چهارمین جلسه زنجیره ارزش محصولات کشاورزی خراسان رضوی

چهارمین جلسه زنجیره ارزش محصولات کشاورزی با دستور برنامه ریزی و سیاست گذاری در جهت توسعه زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی با حضور اعضا در سالن جلسات حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی برگزار گردید.

برگزاری چهارمین جلسه زنجیره ارزش محصولات کشاورزی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، در ابتدای این نشست معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی مصوبات جلسه قبلی را قرائت و سپس مدیر تعاون روستائی استان، گزارش مبسوطی از ظرفیت‌ها و فعالیت‌های تعاون روستایی خراسان رضوی و وضعیت اتحادیه و تشکلهای بخش،تعداد تعاونی ها، پایش تعاونی ها، شناسایی تعاونی های غیرفعال و برنامه ریزی جهت راه‌‌اندازی مجدد، باراندازها و بازارهای عرضه مستقیم، استارت آپ و آموزش ارکان و اعضاء تعاونی ها ارائه نمود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تشکیل جلسه ای با موضوع فرمولاسیون خوراک دام و طیور (جیره نویسی) با اتکاء محصولات داخلی با حضور وی و دعوت از اساتید دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، بخش اجرائی و نماینده ای از تشکل ها و دامداران را خواستار شد. اورانی همچنین به تشکیل جلسه در خصوص اجرای کشاورزی قراردادی در محصول ذرت علوفه ای تاکید و خواستار حضور معاونین بهبود تولیدات دامی، گیاهی، برنامه ریزی، مدیرعامل صندوق حمایت، نمایندگان تشکل های ذیربط شدند.

وی به زنجیره ارزش محصول پنبه اشاره کرد و گفت: باید تمام فرآیندهای کاشت تا بازار و فرآوری محصول پنبه و تمامی حلقه‌های دخیل در فرآیند احصاو عملیاتی شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید