Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل

جامعه روحانیت بیش از 4300 شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم اسلام و قرآن کرد .

روحانیت و شهدای روحانی نقش مهمی در تحقق اهداف و آرمانهای دفاع مقدس داشتند

جامعه روحانیت بیش از 4300 شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم اسلام و قرآن کرد .

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، حجت الاسلام اکبر اکبری به مناسبت هفته دفاع مقدس در برنامه زنده رادیویی اشغلی یول صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: روحانیت و شهدای روحانی نقش مهمی در تحقق اهداف و آرمانهای دفاع مقدس داشتند و با حضور معنوی و توانمند خود در جبهه  ها به اهمیت نقش تربیتی و آمخوزشی و فرهنگی پرداخته و از این لحاظ نقش کلیدی ایفاکردند .

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: کشور سرافراز ایران اسلامی با تقدیم 4350 شهد روحانی و طلبه نشان داد که در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و جاری وساری شدن ارزشهای اسلامی و قرآنی در صف جهاد و عمل دوش به دوش دیگر رزمندگان و جهاد گران حضور دارد میزان شهدای روحانی به نسبت جمعیت ده برابر بیشر از دیگر اقشار جامعه است .

وی افزود: سنگر سازان بی سنگر جهاد سازندگی  با داشتن جوانان مؤمن و فداکار و کم توقع، پس از 15 روز که از شروع جنگ می گذشت، اولین اکیپ ها از سراسر کشور را به سوی جبهه های غرب و جنوب اعزام کرد و در خطوط مقدم جبهه و پشت جبهه مستقر نمود و از همان لحظه ی استقرار فعالیت های مستمر و دشمن شکن خویش را آغاز کرد.

 وی ادامه داد : حضور ایثارگران جهاد سازندگی به مثابه قطره ای از دریای خروشان امت حزب الله در کلیه ی سنگرها و صحنه ها نبرد، تأثیر شگرفی در تقویت و حمایت جبهه ها و گشودن راه های جدید در دفاع و کوتاه نمودن دست متجاوزان داشت. به تدریج با سامان گرفتن نیروهای شرکت کننده در جنگ، حضور جهاد سازندگی در جبهه های نبرد ، هر روز شکل مشخص تر و ابعاد دقیق تر و حساس تری پیدا می کرد. به لحاظ گستردگی فعالیت های ایثارگران جهاد سازندگی، ارائه آمار و ارقام مشخص و دقیق از این فعالیت ها غیر ممکن است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید