Iranian Agriculture News Agency

دریافت سوخت ماشین‌آلات کشاورزی با کارت بانکی

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی با بیان اینکه فرآیند ثبت درخواست دریافت سوخت با کارت بانکی به صورت الکترونیکی است و نیاز به مراجعه حضوری ندارد، گفت: ۱۴میلیون لیتر نفت گاز برای سوخت ماشین‌آلات بخش کشاورزی خراسان شمالی در فصل پاییز تامین شده است.

دریافت سوخت ماشین‌آلات کشاورزی با کارت بانکی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، محمدجواد تشکری با بیان اینکه سوخت تأمین شده بتدریج با توجه به سطح زیر کشت بین کشاورزان توزیع می‌شود افزود: بر اساس محاسبه‌های انجام شده به طور میانگین مصرف سوخت فصل پاییز به ازای هر هکتار ۴۴ لیتر تعیین شده است.

وی با بیان اینکه دریافت سوخت به صورت حواله الکترونیکی است گفت: کشاورزان از طریق ثبت درخواست خود در سامانه تجارت آسان، در سازمان جهاد کشاورزی بررسی می‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: بعد از بررسی برای تأئید نهایی در اختیار شرکت نفت قرار گرفته و کارت بانکی کشاورزان به عنوان کارت سوخت شارژ می‌شود.

 فرآیند ثبت در خواست و تحویل سوخت برای کشاورزانی که جدید در خواست دادند حداکثر یک هفته و برای کشاورزانی که از قبل سوخت دریافت می‌کردند، یک روز طول می‌کشد.

این میزان سهمیه در نظر گرفته شده بر اساس نوع تراکتور و سطح زیر کشت در اختیار بهره برداران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید