Iranian Agriculture News Agency

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

کشاورزی محور استقلال است/ اتحاد و ایستادگی؛ رمز پیروزی در دفاع مقدس

مقاومت،ایستادگی،بصیرت

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان رمز پیروزی در دفاع مقدس را وحدت اتحاد و ایستادگی دانست و گفت : دفاع مقدس نشان دهنده این است که هر جا مردم با تمام قدرت، اتحاد و با اعتماد کردن در کنار هم بوده اند پیروزی هم بوده است .

کشاورزی محور استقلال است/ اتحاد و ایستادگی؛ رمز پیروزی در دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، در مراسم تجلیل از حماسه سازان جهاد کشاورزی در 8سال دفاع مقدس اظهار داشت: در تاریخ ایران کهن شاهد اتفاقات بسیاری بوده ایم اما ماندگار ترین این اتفاقات و برجسته ترین آن 8 سال جنگ ناخواسته علیه کشور عزیزمان است که در این راه عزیزان زیادی با نثار جان خود برای همیشه در برگ برگ تاریخ ایران آن را ثبت و ظبط کردند.

سردار حسینی عنوان کرد: ما در مقابل این جنگ ناخواسته هزینه های زیادی را متحمل شدیم اما هرگز تسلیم نشدیم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر گفت: دوراندیشی و تدبیر امام عزیز و بنیانگذار کبیر انقلاب در تاسیس و نامگذاری جهاد سازندگی باعث رویش فرهنگ جهاد نه تنها در ایران که در سراسر عالم شد.

وی گفت:8 سال دفاع مقدس در جنگ نابرابر علیه ایران همیشه سر فراز  با تمام تلخ و شیرینی هایش به پایان رسید اما دستاوردهای آن برای همیشه ماندگار شد که خود باوری،استقلال و آزادی  یکی از دستاوردهای بود که این جنگ برای ما به ارمغان آورد.

وی در ادامه با بیان اینکه رزمندگان در عرصه های نبرد همه در کنار هم بودند  افزود:  گروه های جهادی از جمله افرادی بودند که چه قبل از عملیات و چه بعد از عملیاتها  در روزهای جنگ نقش پر رنگ و بسزایی را عهده داشتند.

کشاورزی رکن اصلی توسعه اقتصاد مقاومتی

سردار حسینی گفت: بررسی ظرفیت ها، منابع و امکانات بلقوه بخش کشاورزی بیانگر آن است که این بخش از ظرفیت و توانمندی بالای اقتصادی، اجتماعی، سیاسی امنیتی و زیست محیطی در تقویت و پشتیبانی جهش تولیدی داشته و بسترساز اصلی الگوی اقتصاد مقاومتی است و با رویکرد مدیریت جهادی راهبردی می‌توان هم ظرفیت‌های بخش کشاورزی را تکمیل نموده و هم در راستای اقتصاد مقاومتی آنرا مدیریت و پشتیبانی نمود.

وی افزود: تقویت بخش کشاورزی از گام های بسیار مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می رود که نقش موثری را در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور دارد و  لازمه تداوم و حرکت در این مسیر پایبندی بر اصل تامین امنیت غذایی با خودکفایی در محصولات اساسی و حمایت از تولید داخلی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: استکبار جهانی در ابتدا و پس از اینکه نتوانست پس از هشت سال دفاع و مقاومت جانانه مردم ایران، به اهداف شوم خود برسد مبادرت به طرح ریزی جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه  ملت ایران اسلامی نمود که الحمدالله با درایت و بصیرت مردم هوشمند ایران عزیز، نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید