Iranian Agriculture News Agency

دفاع مقدس با حضور یک امت با صلابت و انقلابی رقم خورد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی ایران یادآور حقیقت ها و ارزشهای نابی است که تا آن زمان نه تنها در معرکه قتال و مبارزه کم یافت می شد بلکه در خیلی از افکار و اندیشه و خیال ها محلی برای جولان نداشت.

دفاع مقدس با حضور یک امت با صلابت و انقلابی رقم خورد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، حجت الاسلام والمسلمین قاسمی زاده گفت:  دفاع مقدس با حضور یک امت با صلابت و انقلابی رقم خورد که تا قبل از آن چنین امتی در حافظه تاریخ غیر از دوران حضور امامان معصوم (علیهم السلام) ثبت و ضبط نشده است.

مسئول  حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گفت:  تنها دفاع مقدسی رقم خورد که در دوران غیبت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) نائب بزرگوارش حضرت امام خمینی (ره) که وجودش مملو از اخلاص، طهارت و صداقت و شهامت بود توانست به بهترین شکل ممکن درسی فراموش نشدنی به همه دشمنان اسلام و ایران بدهد.

وی افزود: دفاع مقدسی شکل گرفت که در سایه سار آن جوانان عزیز و فداکار ایرانی توانستند از ظرفیت و فرصت بوجود آمده برای تحقق (کَلِمَةُ اللَّهِ هِیَ الْعُلْیَا) درس بزرگی * به مستکبران عالم تا به پول و زر و زور خود ننازند که (إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ).

وی ادامه داد:  دفاع مقدسی که باعث شد در عرصه مقابله با گروههای تکفیری در سوریه و عراق و لبنان جبهه مقاومتی شکل گرفت که  اولاً دشمن فکرش را هم نمی کرد، ثانیاً امروز به امید جهان اسلام تبدیل شده و ثالثاً فرماندهانی چون اسلاف صالح و فرماندهان شهید دفاع مقدس چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز درسی فراموش نشدنی به داعش و تکفیری ها بدهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید