Iranian Agriculture News Agency

سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند

دفاع مقدس، نام‌ آشناترین واژه در قاموس حماسه‌ های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده وخواهد ماند.

سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، عباس سعیدی رئیس این سازمان درپیامی به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: فرا رسیدن چهلمین سالگردهفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است در فراق سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  را گرامی داشته و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را  برای همگان مسألت می نمائیم و امیدواریم در این برهه حساس جهت پاسداشت مجاهدتها، وظیفه خود را که تلاش و کوشش و مجاهدت در سنگر اقتصادی در بخش کشاورزی ، با توامان نمودن علم وعمل است را شناخته تا چراغ تولید را درخششی روز افزون بخشیم .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه یکی از برجسته‌ترین کارهای جهاد سازندگی، نقش آن در جبهه‌های جنگ بود، افزود: استان کرمان نیز با اعزام 12 هزار رزمنده و اهداء 91 نفر شهید و 312 نفر جانباز و 29 نفر آزاده نقش بسیار بسزایی در جنگ تحمیلی داشته است.

سعیدی در این پیام خاطرنشان کرد: جهادگران جهاد سازندگی با کارنامه‌ای افتخارآمیز و غرورآفرین توانستند دشمنان نظام اسلامی را ناامید و منکوب و دوستان انقلاب را شادمان کنند.

وی افزود: جوانان عزیز در پناه سنگر استوار عشق و ایمان، در جبهه‌های دفاع مقدس، افتخار لقب سنگرسازان بی‌سنگر را به دست آوردند و جان شیرین و جوانی زیبا را تقدیم اسلام و مسلمین کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید