Iranian Agriculture News Agency

مراحل پایانی شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی در شهرستان ورزقان

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ورزقان از روند مرحله پایانی شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی شهرستان که با همکاری سرهنگ احمدی از پلیس راهور استان انجام شد، بازدید بعمل آورد.

مراحل پایانی شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی در شهرستان ورزقان

سعید پورحیدر در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: در شهرستان ورزقان تعداد ۱۶ دستگاه کمباین و ۱۴۲۷ دستگاه تراکتور وجود دارد که در اجرای طرح شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی بحول قوه الهی و با همت همکاران پس از اتمام مراحل اداری در طی یازده مرحله بازدید توسط پلیس راهور استان  ۱۰۰ درصد ماشین آلات کشاورزی شهرستان بازدید و جهت دریافت شماره  پلاک راهنمایی به راهنمایی رانندگی استان معرفی شده اند.

وی افزود: این طرح با همکاری پلیس راهور استان، پلیس آگاهی شهرستان، دفترخانه ثبت اسناد، شوراهای اسلامی روستاها، نمایندگیهای بیمه، شرکتهای نظام مهندسی و نظام صنفی کشاورزی با نظارت و زیر نظر سازمان جهادکشاورزی استان و مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ورزقان واحد مکانیزاسیون اجرا و به اتمام رسید.

 پورحیدر به مزیت‌های این طرح اشاره نمود و گفت: با اتمام و اجرای این طرح دسترسی به آمار و اطلاعات دقیق ماشین آلات کشاورزی جهت اتحاذ تصمیمات مدیریتی مهیا گشته و با توجه به صدور کارت ماشین و سند تک برگ سبز به همراه پلاک توسط پلیس راهنمایی رانندگی، مالکان  به ماشین آلات خود هویت بخشیده و منبعد امکان انجام معاملات و نقل انتقالات بصورت ثبتی در دفترخانه های ثبت اسناد انجام خواهد گرفت. بنابراین تمامی تراکتورها در زمان اجرای طرح بیمه شخص ثالث گردیده و منبعد هم امکان بیمه برای آن دستگاه ها فراهم شده است.

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ورزقان اظهار کرد: در صورِت عدم پلاک، برای ماشین آلات امکان دریافت سوخت وجود نخواهد داشت و در آینده برای ماشین آلات کشاورزی کارت سوخت صادر خواهد گردید فلذا در صورت لازم با رعایت مقرارت راهنمایی رانندگی می توانند در داخل شهر تردد کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید