Iranian Agriculture News Agency

در صورت موافقت وزارت جهاد کشاورزی

صنعت مرغ" لاین" در استان لرستان راه‌اندازی می شود

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان اظهار کرد:در صورت موافقت وزارت جهاد کشاورزی صنعت مرغ" لاین" در استان لرستان راه اندازی می شود.

 صنعت مرغ" لاین" در استان لرستان راه‌اندازی می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، ناصر نجیب زاده در نشستی با مجموعه مهندسین جنوب غرب کشور وزارت دفاع که با حضور مدیر حوزه ریاست سازمان ، مدیران کل دامپزشکی و منابع طبیعی ، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد ، هدف از تشکیل این جلسه را  مکان یابی و جانمایی برای  احداث مرکز مرغ " لاین" دراستان اعلام کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان ادامه داد : این صنعت در کشور یکی از ظرفیت ها و صنایع بسیار مهم  محسوب می شودکه می‌تواند موجب استقلال اقتصادی در بخش صنعت مرغداری کشور شود و به اقتصاد کشور در شرایط کنونی کمک کند.

وی افزود: خوشبختانه در این نشست قرار بر این شد که ما مکانی را در شهرستان دورود مورد شناسایی و ارزیابی  قرار دهیم و از همکاران در حال پیگیری این موضوع هستند و فردا نیز بازدیدی از محل انجام خواهد شد. امیدوارم که مکان مورد نظر تایید شده و اجرای این پروژه مهم جهت رونق و توسعه بخش اقتصادی  و ایجاد اشتغال در استان محقق شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید