Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

بخش کشاورزی کم‌ترین پرونده‌ را در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دارد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت :بخش کشاورزی کم‌ترین پرونده‌ را در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دارد.

بخش کشاورزی کم‌ترین پرونده‌ را در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دارد

به گزارش ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه  در آئین تکریم و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین با تاکید بر اینکه حمایت و پیگیری امورات بهره برداران بخش کشاورزی منجر به کاهش پرونده‌ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان شده است، افزود:با برنامه ریزی انجام شده یک پرونده قبل از ورود به کارگروه تسهیل و رفع موانع همه مشکلات و موانع آن رفع می شود.

خمسه تصریح کرد : حل مشکل بهره‌برداران تحقق جهش تولید را بدنبال دارد.

وی یاد آور شد : آمارها در حوزه دام و‌ نهاده نشان می‌دهد که قزوین در بین استان‌های کشور آرام‌ترین وضعیت را در تولید دارند و تاکنون مشکل خاصی در این رابطه گزارش نشده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : قطار جهاد کشاورزی باید در مسیر کار و تولید باشد و نباید لحظه‌ای از تولید غافل شد و تمام استرس‌های بیرونی ناشی از تحریم‌ها نباید روی اقتصاد و معیشت مردم تاثیر بگذارد.

خمسه افزود : خودکفایی در تولید گندم یکی از مهم‌ترین الویت‌ها جهاد کشاورزی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد.

وی یاد آور شد : جهاد کشاورزی بارها ثابت کرده که شعار ما می‌توانیم قابل تحقق است و این شعار باید در سال زراعی جدید بیش از پیش مورد توجه باشد.

خمسه خاطر نشان کرد: طرح‌های بسیار خلاقانه و جدیدی امسال در هفته دولت افتتاح شد که نشان می‌دهد موتور مولد جهادکشاورزی با سرعت در مسیر توسعه قرار دارد.

وی گفت: وظیفه تمامی مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی مقابله با تغییر غیرمجاز اراضی کشاورزی و حفاظت از خاک‌های حاصلخیز است.

خمسه افزود : امور اراضی تنها یک فرد و‌ اداره نیست، بلکه تک‌تک کارکنان جهاد کشاورزی مسؤول امور اراضی هستند و باید دغدغه آینده دشت قزوین را داشته باشند.

وی تاکید کرد : یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در دستور کار قرار گیرد کشت محصول کلزا است که می‌تواند کشور را از هرگونه واردات بی‌رویه بی‌نیاز سازد.‌

در پایان این مراسم ضمن قدر دانی از خدمات هومن حاجی ملکی، سعید صالحی به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین معرفی شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید