Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی جویبار:

12 فقره مجوز مشاغل خانگی کشاورزی در جویبار صادر شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار گفت: از ابتدای امسال تاکنون 12 فقره مجوز برای متقاضیان مشاغل خانگی در بخش کشاورزی جویبار صادر شد.

12 فقره مجوز مشاغل خانگی کشاورزی در جویبار صادر شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، غلامرضا سعیدی با بیان اینکه امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می شود، گفت: از ابتدای امسال 12 فقره مجوز برای متقاضیان مشاغل خانگی در بخش کشاورزی جویبار صادر و برای 33 نفر ایجاد اشتغال شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار ادامه داد: برای یک مورد پرورش قارچ خوراکی، 3 مورد تولید گیاهان زینتی و نهال در گلخانه‌های کوچک خانگی، 2 مورد پرورش ماهی در استخر، 6 مورد پرورش دام و یک مورد تولیدکننده محصولات زراعی مجوز صادر شد.

وی بیان کرد: برای صدور مجوز مشاغل خانگی در این شهرستان هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و افرادی که موفق به اخذ مجوز شدند از طریق ثبت نام در سامانه کارا با تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ارزان قیمت و بازپرداخت مدت دار به بانک های عامل معرفی می شوند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: فهرست رشته های مشاغل خانگی مربوط به دستگاه اجرایی وزارت جهاد کشاورزی شامل فعالیت‌های مختلف امور تولیدات دامی، شیلات، آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، عشایری و امور تولیدات گیاهی است.

سعیدی تصریح کرد: متقاضیان مشاغل خانگی برای ثبت درخواست صدور مشاغل خانگی ابتدا باید به سایت مشاغل خانگی (mkh.mcls.gov.ir) مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام و دریافت کد رهگیری کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید