Iranian Agriculture News Agency

دو دهه بی‌توجهی به مشکلات اراضی کشاورزی اردستان

فرماندار اردستان گفت: جهاد کشاورزی شهرستان اردستان موظف است از تمام ظرفیت های موجود در قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی استفاده کند.

دو دهه بی‌توجهی به مشکلات اراضی کشاورزی اردستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، حمیدرضا تاملی اظهار کرد: مشکل دشت انقلاب و آهنگرآباد زواره ناشی از دو دهه بی توجهی مدیریت شهری و جهاد کشاورزی و مالکین نسبت به اجرای قانون است.

وی افزود: شهرداری باید در کوتاه ترین زمان نسبت به تشکیل پرونده ماده ۱۰۰ برای ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام کند.

تاملی تصریح کرد : جهاد کشاورزی شهرستان اردستان موظف است از تمام ظرفیت های موجود در قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، در جهت برطرف کردن مشکل مالکین دشت انقلاب و آهنگرآباد استفاده کند.

وی تاکید کرد: مسئول ساخت و ساز و مرجع صدور پروانه ساختمانی در حریم شهر شهرداری است و می‌بایست در طول این سال‌ها به وظیفه خود عمل می کرد.

تاملی یادآور شد: مردم، نخبگان و فرهیختگان شهر زواره در همه بخش ها باعث افتخار شهرستان اردستان هستند و انتظار داریم مجموعه مدیریت شهری در مسیر حل مشکلات مردم روش عالمانه و منطقی تری را در پیش بگیرد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: ادارات ثبت اسناد، منابع طبیعی، جهادکشاورزی و شهرداری مکلف هستند نسبت به صدور سند مالکیت در جهت حفظ حقوق مردم این دشت ها برابر قانون اقدام کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید