Iranian Agriculture News Agency

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین :

طرح سیستم یکپارچه‌سازی اطلاعات کشاورزی (سیاک) در استان قزوین اجرا می‌شود

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : برنامه ریزی مناسب برای کشت محصولات کشاورزی با اجرای طرح یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی میسر می شود .

طرح سیستم یکپارچه‌سازی اطلاعات کشاورزی (سیاک) در استان قزوین اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین علی ساریخانی در جلسه هماهنگی و اجرایی رفع موانع طرح سیستم یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی (سیاک ) که با حضور مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان ، مسئولین مراکز جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و کارشناسان فنی د مجموعه باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد با بیان این مطلب افزود: این طرح در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و به منظور اجرای سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی و تهیه نقشه های اراضی کشاورزی و سایر واحدهای تولیدی نرم افزار پایگاه اطلاعات مکانی ، طراحی و امکان رقومی سازی و جمع آوری و ورود اطلاعات به صورت وب سرویس اجرا می شود .

وی همچنین برنامه‌ریزی برای دریافت اطلاعات موثر در مدیریت کشاورزی ، برنامه ریزی برای کشت محصولات ، تولید محصولات کشاورزی و مقابله با مخاطرات به هنگام حوادث غیر مترقبه را از دیگر مزایای اجرای این طرح برشمرد .

گفتنی است؛ در این جلسه در خصوص اقدامات انجام شده شهرستانهای برای سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی ، نحوه اجرای عملیات طرح و مسائل و مشکلات و راهگارهای اجرایی و رفع موانع ازمهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید