Iranian Agriculture News Agency

لزوم نظارت، پایش و کنترل روند تامین و توزیع نهاده‌های بخش کشاورزی در استان مرکزی

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی در نخستین جلسه کمیته راهبردی نظارت ، رصد و توزیع نهاده های کشاورزی گفت: وزارتخانه با هدف حمایت از فعالان بخش کشاورزی، دامپروری، آبزی پروری و... کوتاه کردن دست واسطه ها و دلالان را در راس برنامه های خود قرار داده تا نهاده های کشاورزی و دامی با قیمت مناسب و به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

لزوم نظارت، پایش و کنترل روند تامین و توزیع نهاده‌های بخش کشاورزی در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار ایانادر استان مرکزی ؛ پیرو ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر الزام سازمان های استانی به نظارت،  پایش و کنترل روند تامین و توزیع نهاده های این بخش اعم از جو، ذرت، کنجاله، سویا، انواع خوراک دام، طیور و آبزیان،  انواع کود، بذر و سموم، واکسن و دارو های دامپزشکی، ویتامین ها مکمل های دامی و ... جلسه تشکیل شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی در نخستین جلسه کمیته راهبردی نظارت ، رصد و توزیع نهاده های کشاورزی گفت: وزارتخانه با هدف حمایت از فعالان بخش کشاورزی، دامپروری، آبزی پروری و... کوتاه کردن دست واسطه ها  و دلالان  را در راس برنامه های خود قرار داده تا نهاده های کشاورزی و دامی با قیمت مناسب و به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

محمد فلاحتی افزود: در همین راستا استان ها موظف به برگزاری هر دوهفته یکبار جلسات مرتبط شدند.

وی ابراز داشت: این جلسات برای نخستین بار در استان آغاز به کار کرد و اعضا با اهداف جلسه و دستورالعمل ابلاغی آشنا شدند.

فلاحتی ادامه داد: پس از شکل گیری کمیته راهبری استانی در جلسه مذکور ، وظایف هریک از اعضا مبنی بر نظارت و کنترل نهاده ها مشخص شد.

در این جلسه اعضا موظف شدند گزارش های خود را به دبیرخانه نظارت و پایش نهاده های کشاورزی ارائه دهند تا پس از جمع بندی، به صورت ماهیانه به وزارتخانه ارسال شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی در پایان ابراز امیدواری کرد با تصمیمات اتخاذ شده و اقدامات مرتبط، اهداف این جلسات محقق شود و کشاورزان تحت پوشش حمایت های بیشتری از سوی وزارت جهادکشاورزی قرار گیرند

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید