Iranian Agriculture News Agency

ساداتی نژاد در تشریح نشست کمیسیون کشاورزی:

طرح دو فوریتی اصلاح قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: امیدواریم با ارائه طرح دو فوریتی اصلاح قانون خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی در نشست علنی روز آینده مجلس شورای اسلامی شرایط مطلوبی در زمینه ساماندهی خرید محصولات کشاورزی فراهم شود.

طرح دو فوریتی اصلاح قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود

سیدجواد ساداتی‌نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (سه شنبه 25 شهریورماه) کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در نشست امروز کمیسیون کشاورزی وزیر نیرو به منظور پاسخگویی به تعدادی از سوالات نمایندگان حضور داشت.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مهمترین سوال مطرح شده در خصوص انتقال آب به استان سمنان بود که مقرر شد طی یک ماه آینده کمیته آب کمیسیون کشاورزی به صورت ویژه این موضوع را بررسی کند، عنوان کرد: سوال دیگر مطرح شده در نشست کمیسیون کشاورزی با حضور وزیر نیرو در خصوص آب شرب شهر آبادان بود که کمیته آب این موضوع را نیز  بررسی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در نشست امروز مستند میوه‌ها روی درخت مانده اند اولین مستند پژوهشی بخش کشاورزی بعد از انقلاب، تهیه شده توسط موسسه اوج در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست به نمایش درآمد، ادامه داد: مستند میوه‌ها روی درخت مانده‌اند در خصوص صادرات محصولات کشاورزی، اصلاح الگوی کشت، مدیریت کشاورزی، بهره‌وری آب بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پخش نمایش مستند میوه‌ها روی درخت مانده‌اند از شبکه مستند آغاز شده است، گفت: از عوامل مستند میوه‌ها روی درخت مانده‌اند به منظور تقدیر و تشکر در کمیسیون کشاورزی دعوت شده بود، در خواست کردیم که ساخت اینگونه مستندات در حوزه های دامپروری و شیلاتی نیز تهیه شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستورکار نشست دوم کمیسیون در خصوص تعیین نرخ خرید تضمینی گندم با حضور تمامی ذینفعان بود، اضافه کرد: امیدواریم با ارائه طرح دو فوریتی اصلاح قانون خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی در نشست علنی روز آینده مجلس شورای اسلامی شرایط مطلوبی در زمینه ساماندهی خرید محصولات کشاورزی فراهم شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید