Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان:

توزیع یک هزار و ۶۴۴ تن گوشت قرمز و مرع منجمد

مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچگونه نگرانی درخصوص تامین اقلام پروتئینی و نهاده های دامی در استان وجود ندارد، گفت: از ابتدای سال تاکنون286 تن گوشت قرمز و 1358 تن مرغ منجمد در این استان توزیع شده است.

توزیع یک هزار و ۶۴۴ تن گوشت قرمز و مرع منجمد

به گزارش خبرنگار ایانا از استان هرمزگان، مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان اظهار کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته ازسال گذشته بندرشهیدرجایی به عنوان یکی از مبادی ورودنهاده های دامی درنظر گرفته شده است و تا کنون بیش ۳۰۰ هزارتن نهاده ازطریق این بندر واردکشورشده است.

عبدالرضا تقی زاده افزود : در راستای حمایت از تولید کنندگان وتامین نهاده های موردنیاز آنها ازجمله ذرت ،جو و کنجاله سویا اقدامات موثری صورت گرفته است و هم اکنون نیز واحدهای تولیدی وتشکلهای این بخش برای دریافت ذرت ،کنجاله سویاوجو ازطریق سامانه بازارگاه نهاده مورد نیازخود را خریداری می کنند.

وی خاطرنشان ساخت: توزیع مرغ منجمد و گوشت منجمد نیز در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت این اقلام پروتئینی صورت می گیرد که درهمین راستا از ابتدای سال تاکنون286 تن گوشت قرمز و 1358 تن مرغ منجمد توزیع گردیده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان یادآورشد: با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچگونه نگرانی درخصوص تامین اقلام پروتئینی و نهاده های دامی در استان وجود ندارد.

تقی زاده همچنین اظهار کرد: برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی در زمان کاهش قیمت ها، بخش عمده ذخایر گوشت مرغ منجمد این شرکت از مازاد تولید داخلی این محصول خریداری و تامین شده است.

به گفته وی، هر کیلوگرم کنجاله سویا به نرخ 2700تومان و جو وذرت1750 تومان در استان‌ها در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرد.

تقی زاده به تولیدکنندگان محصولات پروتئینی اطمینان داد: بابت تامین نهاده های مورد نیاز واحدهای تولیدی خود نگرانی نداشته باشندچراکه این نهاده ها از طریق مبادی ورودی وارد کشور و بین تمام استان‌های کشور توزیع می‌شود.

گفتنی است؛ شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی، مسئولیت تامین و ذخیره سازی اقلام پروتئینی ونهاده های دامی رابرعهده دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید