Iranian Agriculture News Agency

۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای تولید و اشتغال در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، غلامرضا نعمتی، گفت: این میزان تسهیلات در بخش‌های مکانیزاسیون، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تولیدات گیاهی شامل گلخانه و کشت گیاهان دارویی، شیلات و پرورش دام و طیور پرداخت شده است.

وی بیشترین تسهیلات پرداختی را در بخش مکانیزاسیون و گلخانه عنوان کرد و افزود: پرداخت این میزان تسهیلات زمینه اشتغال ۴۵۰ نفر را در استان فراهم کرده است.

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال جاری تاکنون چهار هزار و ۳۶۰ فقره پرونده تکمیل و به سیستم بانکی ارسال شده است، تصریح کرد: از این میزان یک هزار و ۶۷۰ پرونده تایید و تسهیلات آنها پرداخت شده است.

نعمتی با اشاره به تعداد زیاد درخواست‌ها برای دریافت تسهیلات در بخش کشاورزی استان، یادآور شد: متاسفانه امسال منابع تسهیلاتی محدود است و برخلاف تعداد زیاد درخواست‌ها، منابع مالی به اندازه مورد نیاز تامین نشده است با این حال پیگیری لازم از سوی مجموعهه جهادکشاورزی برای این موضوع انجام می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید