Iranian Agriculture News Agency

فلسفی خبر داد:

جمع آوری 6.5 میلیارد تومان در طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه وزارت جهاد کشاورزی

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی از جمع آوری 6.5 میلیارد تومان در طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه خبر داد.

جمع آوری 6.5 میلیارد تومان در طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، پیمان فلسفی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در آیین نشان ارادت و همدلی که امروز در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت:  گروه جهادی حیدریون و هیئت محبان رضا (ع) در ساخت خانه‌های سیل‌زدگان، اهدای جهیزیه و کمک‌های مؤمنانه فعالیت داشته اند.

وی ادامه داد: اجرای 8 هزار هکتار کاداستر اراضی در آذربایجان غربی از جمله فعالیت‌های گروه جهادی حیدریون بوده است.

فلسفی بابیان اینکه در کل کشور مبلغ 6.5 میلیارد تومان با کمک نمایندگی ولی‌فقیه برای طرح مواسات جمع‌آوری‌شده است، ادامه داد: در مرحله سوم از این طرح لوازم‌تحریر نیز تهیه‌شده است.

وی با اشاره به انعقاد سه تفاهم‌نامه با ستاد عتبات عالیات، گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه 1.3 میلیارد تومان  اعتبار برای سنگ‌کاری کف حرمین در سامرا ارسال شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: در سال های ۹۵ و ۹۶ متعهد شدیم که 10عدد لوستر را به سامرا ارسال کنیم اما محقق نشد و بناشد که 41 لوستر در سال جاری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ساخته و ارسال شود.

فلسفی گفت: هر یک از سازمان‌های جهاد کشاورزی در استان‌های مختلف کشور و همچنین 8 سازمان تابعه وزارت جهاد کشاورزی هزینه ساخت هر یک از لوسترها را عهده‌دار شده‌اند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید