Iranian Agriculture News Agency

راهکاری مناسب برای رفع نگرانی با ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای

مدیرعامل اتحادیه گلخانه‌داران کشور گفت: باید شهرک‌های گلخانه ای به روزرسانی شده و با هم افزایی در این حوزه تولید گلخانه‌ای را یکپارچه کرد.

راهکاری مناسب برای رفع نگرانی با ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، صبح امروز یکشنبه (23شهریور99) مدیرعامل اتحادیه گلخانه‌داران کشور در جمع خبرنگاران خراسان جنوبی گفت: کمبود نهاده و افزایش قیمت آن ها باعث نگرانی گلخانه داران خراسان جنوبی شده است.

بلاغی افزود: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته بیشترین مشکل در استان نبود هم افزایی گلخانه ها، کمبود نهاده و افزایش قیمت نهاده هاست که باعث نگرانی گلخانه داران شده است.

وی اظهار کرد: در بحث گلخانه‌ها با توجه به چشم اندازی که در خراسان جنوبی وجود دارد باید زیرساخت‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرند تا مشکلی در این حوزه به وجود نیاید.

بلاغی با بیان اینکه هنوز در استان جای کار وجود دارد تصریح کرد: باید شهرک‌ها به روزرسانی شده و با هم افزایی در این حوزه تولید گلخانه‌ای را یکپارچه کرد.

مدیرعامل اتحادیه گلخانه داران کشور با اشاره به اینکه تشکیل زنجیره ارزشی تولید محصولات گلخانه‌ای باید در دستور کار قرار گیرد ادامه داد: امروزه توسعه تولید و کشت باید بر اساس سفارش بازار هدف صورت گیرد تا تولیدکنندگان و گلخانه داران با مشکل مواجه نشوند.

وی بیان کرد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته در این استان  ایجاد شهرک های گلخانه ای بهترین ایده است.

بلاغی اظهار کرد: وقتی گلخانه داران در یک مجتمع منسجم شوند خدمات رسانی راحت تر بوده و هزینه کمتری هم برای دولت تولیدکنندگان خواهد داشت.

مدیرعامل اتحادیه گلخانه داران کشور تصریح کرد: وقتی گلخانه ها تجمیع شوند الگوی مناسب با کشت و نوع محصول به نحو احسن انجام می شود.

وی گفت: با همت بخش‌های مختلف، نهضت گلخانه‌ای استان در حال پیگیری است و با شتاب در حال پیشرفت است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید