Iranian Agriculture News Agency

دستگاه قضایی باغات «منیرآباد گرمه» را احیا کرد / ایجاد ۲۶۵ شغل در منطقه

رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی از احیاء یکی از بزرگترین طرح‌های توسعه کشاورزی و باغداری در استان و رفع مشکل باغداران شهرستان گرمه خبر داد.

دستگاه قضایی باغات «منیرآباد گرمه» را احیا کرد / ایجاد ۲۶۵ شغل در منطقه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی از احیاء یکی از بزرگترین طرح‌های توسعه کشاورزی و باغداری در استان و رفع مشکل باغداران شهرستان گرمه خبر داد و گفت: اشتغال ۲۶۵ کارگر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم درروند احیاء این واحد تولیدی و صنایع تبدیلی وابسته به آن مهم‌ترین ثمرات و برکات ارزشمند ورود دستگاه قضایی در این موضوع بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری با اشاره به انجام بازدیدهای میدانی از روند اجرای طرح توسعه اراضی کشاورزی و باغداری در شهرستان گرمه و همچنین پیگیری‌های عدیده دستگاه قضایی، از این طرح به‌عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های تولیدی در حوزه‌های کشاورزی و باغداری و صنایع تبدیلی وابسته در خراسان شمالی یادکرد.

وی بابیان اینکه بیش از ۱۲۰ باغدار در اجرای این طرح مشارکت داشتند؛ خاطرنشان کرد: مدتی بود که تعدادی از سرمایه‌گذاران فعال در حوزه کشاورزی و باغداری در منطقه منیرآباد شهرستان گرمه باوجود موفقیت اولیه در فرایند تکمیل مراحل پیشرفت فیزیکی کار با مشکلاتی در حوزه عملکرد دستگاه‌های اجرایی مواجه شده بودند که این معضلات، توسعه روند اجرای این طرح را متوقف کرده بود.

رییس‌کل دادگستری استان خراسان شمالی با تأکید مضاعف بر حمایت مستمر و تمام‌قد دستگاه قضایی از کار تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان، به مشکلات مبتلابه سرمایه‌گذاران در جریان این طرح اشاره و بیان کرد: با توجه به مشکلات طرح‌شده که عمدتاً حول محور مدیریت منابع آب، تداخلات ثبتی و تغییر کاربری بود جلسات مختلفی با متولیان و مدیران دستگاه‌های اجرای ذی‌ربط ازجمله منابع طبیعی، امور اراضی و جهاد کشاورزی برگزار شد.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه به‌منظور بررسی راهکارهای قانونی، از اتخاذ تدابیر موفقیت‌آمیز برای رفع مشکلات یاد شده و تسهیل و تسریع موجبات اجرای این طرح خبر داد.

رییس‌کل دادگستری استان خراسان شمالی اشتغال ۲۶۵ کارگر به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم درروند احیاء این واحد تولیدی و صنایع تبدیلی وابسته به آن را از مهم‌ترین ثمرات و برکات ارزشمند ورود دستگاه قضایی در این موضوع عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید