Iranian Agriculture News Agency

راه اندازی سامانه سمیت در شبکه تعاون روستایی فارس

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از راه اندازی سامانه جامع سمیت توسط این سازمان خبر داد و گفت: سامانه مذکور با هدف هماهنگی بین گروه ها و تشکل ها و مشارکت صد در صدی اعضای تشکل ها در تصمیم گیری ها راه اندازی شده است.

راه اندازی سامانه سمیت در شبکه تعاون روستایی فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، هدایت‌الله رحیمی در دیدار با محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه بر مشکل کمبود نیرو با بکارگیری تکنولوژی نوین فائق آمده ایم، تصریح کرد: این سامانه که به زودی رونمایی می شود از جمله اقدامات بزرگ صورت گرفته و با هدف اعتماد سازی است.

به گفته وی؛ مجموعه تعاون روستایی یک سازمان خدمات رسان و از زیرمجموعه های سازمان جهاد کشاورزی است که برای رسیدن به اهداف استراتژیک سازمان تلاش می کند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس با اشاره به اینکه این سازمان به دلیل شبکه بزرگی، با تمام امکانات موجود به کشاورزان و جامعه روستایی خدمات رسانی می کند، بیان کرد: عمده این خدمات در مدیریت ها و یا اداره های مختلف استان جای گرفته است که از جمله توزیع سالانه بیش از  200 میلیون لیتر سوخت و حدود 3400 تن آرد روستایی در ماه را می توان نام برد.

وی گریزی به خرید بیمه عشایری به عنوان یکی از خدمات به جامعه روستایی زد و اظهار کرد: نزدیک به 80 درصد از بیمه عشایر در حیطه شرکت های ما است.

رحیمی از ارائه خدمات بر اساس سامانه های جامع نیز سخن گفت و افزود: توزیع کود با اپلیکیشن مزرعه که توسط سازمان جهاد کشاورزی راه اندازی شده است، کمک به شرکت پخش فرآورده های نفتی در راه اندازی سامانه سوخت و توزیع سوخت بر اساس این سامانه و بکارگیری سامانه توزیع آرد از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید