Iranian Agriculture News Agency

851 میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی به استان مر کزی تخصیص یافت

رییس مکانیزاسیون کشاورزی جهادکشاورزی استان مر کزی در جلسه کمیته فنی مکانیزاسیون کشاورزی این سازمان: از محل اعتبارات ملی خط هشت مکانیراسیون کشاورزی بیش از851 میلیارد ریال تسهیلات به استان مرکزی تخصیص داده شده است

851 میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی به استان مر کزی تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان مرکزی، رییس مکانیزاسیون کشاورزی جهادکشاورزی استان مرکزی در جلسه  کمیته فنی مکانیزاسیون کشاورزی خبر داد: این سازمان از محل اعتبارات ملی خط هشت مکانیراسیون کشاورزی بیش از851 میلیارد ریال تسهیلات به استان مرکزی تخصیص داده شده است .

از این میزان تسهیلات تخصیص داده شده تاکنون  متقاضیان برای دریافت 1400میلیارد ریال تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند که این تعداد نیز 780 مورد موفق به جذب  بیش از 457میلیارد ریال تسهیلات خرید ادوات و ماشین آلات کشاورزی شدند .

جهت ارتقا ضریب مکانیزاسیون استان امسال برای خرید 45 دستگاه کمباین به بانک عامل معرفی شدند و متقاضیان  در مرحله دریافت  تسهیلات هستند .

دستگاه تراکتور برای نیمه دوم سال جاری210 دستگاه سهمیه شهرستان‌های استان تخصیص  داده شده است که بایستی شهرستان ها نسبت به جذب  این میزان  تسهیلات اقدام کنند .

سال 88 که این طرح آغاز شده تا کنون 9795 دستگاه  اداوات و خود کردان های کشاورزی با  همکاری پلیس راهور پلاک گذاری شده است.

هم اکنون14696دستگاه  تراکتور و سایر ماشین آلات کشاورزی موجود استان است که از این تعداد 9795 دستگاه پلاک گذاری شده است..

هم اکنون4901  دستگاه  ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک  است که از این میران 2520 دست گاه بازدید شده و در حال دریافت پلاک هستند.

با قدر دانی از پلیس راهور در همکاری با این سازمان برای پلاک گذاری اداوات و ماشین آلات کشاورزی گفت : آخرین مهلت بخشودگی جرایم دیر کرد بیمه در طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی پایان شهریور ما سال جاری که بهره برداران بایستی سریعا نسبت به پلاک گذاری ماشین الات کشاورزی خود  اقدام کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید