Iranian Agriculture News Agency

معاون سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

100 طرح عمرانی ویژه بخش کشاورزی در استان قزوین اجرا می‌شود

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای امسال تعداد 100 طرح عمرانی ویژه بخش کشاورزی در این استان اجرا می شود .

100 طرح  عمرانی ویژه بخش کشاورزی در استان قزوین اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمید رضا تبسمی گفت: برای اجرای این تعداد طرح افزون بر 190 میلیارد ریال  اعتبار از محل تملک دارای سرمایه ای این  سازمان  مصوب شده است.

وی اظهار کرد:  از مجموع این مبلغ 48میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی؛ 40میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن منطقه ای، 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات دوسوم سه درصد نفت وگاز، 68 میلیارد ریال از محل اعتبارات ویژه استانی  و مبلغ 30 میلیارد ریال از محل کمکهای فنی واعتباری مصوب شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات برای بخش آب وخاک مصوب شده افزود: 45 پروژه برای اجرای انتقال آب کشاورزی، لوله گذاری ، احداث سربند، استخر ذخیره آب کشاورزی، مرمت و بازسازی قنوات و سایر پروژه ها در روستاه ها مصوب شده است .

تبسمی اضافه کرد : ما بقی پروژه ها در قالب طرحهای افزایش تولیدات زراعی،  باغی ، دامی ،  شیلات، مبارزه با آفات نباتی،  ترویج و توانمند سازی  جوامع محلی و بهره برداران مصوب شده است .

به گفته ی این مقام مسئول؛ بیشترین اعتبارات مصوب شده مربوط به توسعه پایدار آب وخاک دشت قزوین در سطح استان با اعتباری به مبلغ 68 میلیارد ریال که مربوط به شهرستان آبیک و با اعتباری به مبلغ 31 میلیارد ریال است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید