Iranian Agriculture News Agency

نیرو انسانی، خط مقدم تولید محصولات کشاورزی

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه در راستای تعالی سازمانی، اهداف و مأموریت ها پایش نیروهای انسانی که بتواند جهش تولید را محقق کند در دستور کار است، گفت: نیرو های انسانی در خط مقدم تولید محصولات کشاورزی و ارتباط با کشاورزان و بهره برداران قرار دارند.

نیرو انسانی، خط مقدم تولید محصولات کشاورزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) در استان فارس، فردین زمانی در آیین معارفه عضو جدید هسته گزینش با اشاره به اینکه در انتصاب کارگزاران علاوه بر ضوابط عمومی و شرایط انتخاب اصلح برخی ملاک ها نیز از طرف حضرت امام ( ره) معرفی شده اند، افزود: دوری از تنگ نظری، اخلاق فاضل و کریمه و عدم مسامحه کاری از مهم ترین این خصایص است.

به گفته وی؛ ملاک های مورد نظر حضرت امام (ره) جزو خطوط قرمز این هسته به حساب می آید وتمامی اعضاء و همکاران ملزم به رعایت هستند.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه در ارزیابی و صدور رأی توسط این شورا قانون  فصل الخطاب  بوده است، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 34 جلسه ارزیابی برای داوطلبین گزینش برگزار شده است.

طی حکمی از طرف هیات عالی گزینش علی فلاحی به عنوان عضو جدید این هسته در استان فارس منصوب شد و از عبدالعلی کریمی از اعضای سابق این شورا تکریم و با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید