Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه برترجهادکشاورزی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

​سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی استان در سال 98، مقام برتر در اجرای شاخص های عمومی و اختصاصی در جشنواره شهیدرجایی را برای دومین سال پیاپی کسب کرد.

کسب رتبه برترجهادکشاورزی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

به گزارش خبرنگار ایانا در هرمزگان، در جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان دستگاه های اجرایی در شاخص‌های عمومی، اختصاصی ارزیابی شده و سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان نیز در هر دو شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

همزمان با هفته دولت در جشنواره شهیدرجایی که باحضور استاندار هرمزگان و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار گردید، از سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان به عنوان دستگاه اجرایی برتراستان در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکراست؛ جشنواره شهید رجایی با هدف شناسایی و قدردانی از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران اسلامی ‌و ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها برگزار می‌شود و ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه ها و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی و غیره برخی از اهداف برگزاری جشنواره شهید رجایی است.

لازم بذکر است؛ در سالهای اخیر سازمان جهادکشاورزی هرمزگان حائز رتبه برتر در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی استان بوده است.

این گزارش می افزاید؛ در جشنواره شهید رجایی دستگاه‌های اجرایی در سه شاخص عمومی، اختصاصی و عمومی – اختصاصی موردارزیابی قرار می گیرند که سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان موفق به کسب رتبه برتر دردو شاخص عمومی و اختصاصی برای دومین سال پیاپی شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید