Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین

طرح‌های نیمه تمام سامانه آبیاری نوین تکمیل شود

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت :طرح های نیمه تمام سامانه های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان تکمیل و به پایان برسد.

طرح‌های نیمه تمام سامانه آبیاری نوین تکمیل شود

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان قزوین، فاطمه خمسه در جلسه ستاد هماهنگی سامانه های نوین آبیاری گفت: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها با مسوولیت فرمانداران در اجرا و تکمیل طرح های آب و خاک تلاش مضاعف داشته باشند.

خمسه با اشاره  به اولویت وزارت جهادکشاورزی و دولت محترم در اجرای سامانه های نوین آبیاری خاطر نشان ساخت : برای تکمیل طرح های نیمه تمام با مشارکت بهره برداران روند اجرای طرح های آب و خاک سرعت بیشتری بگیرد.

به گفته وی بر اساس برش شهرستانی ضمن نظات بیشتر در تکمیل طرح های نیمه تمام بایستی شرایط برای توسعه طرح های آبیاری نوین و همچنین مدیریت بهینه مصرف آب فراهم  شود.

خمسه گفت : پروژه های  نیمه تمام سال های  ۹۸ و ۹۹ با توجه با پایان دولت نباید این طرح ها نیمه تمام رها شوند.

 رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اضافه کرد : باید طرح های نیمه تمام  را به سرانجام رساند و با یک تلاش جهادی  تا پایان دیماه طرح های سال قبل را به پایان برسانیم  و در دهه مبارک فجر سال جاری افتتاح شود.

وی تصریح کرد : طی سه سال گذشته روند اجرای طرح های آب و خاک روند بسیار مناسب  و رو به رشد داشته ، که لازم است از این فرصت برای مشارکت بیشتر بهره برداران استفاده کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید