Iranian Agriculture News Agency

طرح‌های آبخیزداری دامغان 10 میلیارد تومان اعتبار ملی گرفت

فرماندار شهرستان دامغان گفت: طرح‌های آبخیزداری دامغان 10 میلیارد تومان اعتبار ملی گرفت.

طرح‌های آبخیزداری دامغان 10 میلیارد تومان اعتبار ملی گرفت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، علی اصغر مجد در حاشیه بازدید از پروژه‌های آبخیزداری شهرستان دامغان  اظهار کرد: سال گذشته و برای اجرای طرح‌های آبخیزداری شهرستان رقمی معادل 9 میلیارد و 800 میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی صندوق توسعه اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های آبخیزداری شهرستان دامغان در سال گذشته و امسال بالغ بر 9 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافت، افزود: تلاش مدیریت عالی دولت در شهرستان بر این بوده که با بهره‌گیری از اعتبارات ملی و جذب آن طرح‌های آبخیزداری با جدیت و قدرت دنبال شود که اجرای این طرح‌ها هرگز متوقف نمی‌شود.

فرماندار دامغان با بیان اینکه اجرای طرح‌های آبخیزداری به عنوان راهی برای توسعه پایدارشهرستان دامغان است، تاکید کرد: طرح‌های آبخیزداری نه تنها به حفظ و احیا منابع طبیعی و توسعه فضای سبز، بلکه به توانمند شدن جوامع محلی روستایی و مشارکت در پیشرفت ، آبادانی روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته نیز کمک می‌کند.

مجد گفت: با تقویت مشارکت مردم در اجرای طرح‌های آبخیزداری می‌توان سرمایه گذاری مردم و کشاورزان را افزایش داد که این موضوع در شهرستان نیز با مشارکت مردم به ویژه کشاورزان به خوبی اجرا و موفقیت‌هایی نیز کسب شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید