Iranian Agriculture News Agency

قهرمانان تولید بخش کشاورزی چراغ راه ما هستند

سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از تولید کنندگان و بهره برداران نمونه بخش کشاورزی سال ۹۸ با حضور معاون اقتصادی استاندار،رییس سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی ،برخی از فرمانداران ،نمایندگان مجلس و مسئولین سازمان جهاد کشاورزی و تولید کنندگان برتر ملی و استانی بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار گردید.رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه قهرمانان تولید بخش کشاورزی چراغ راه ما هستند گفت: ما باید از مسیر راه آنها استفاده کنیم.

قهرمانان تولید بخش کشاورزی چراغ راه ما هستند

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، محمد رضا اورانی اظهار کرد: ما باید از دانش ،خلاقیت و ابتکار تولید کنندگان برتر استفاده کنیم و آن را به موتور پیشرفت خود تبدیل کنیم.

وی افزود: کشاورزان پیشرو از همان آب و خاک و نهاده ای استفاده می کنند که همه کشاورزان استفاده می کنند پس ما باید تلاش کنیمراهکارهای این عزیزان را به سایر کشاورزان ابلاغ نماییم به عبارت دیگر وظیفه سازمان تکثیر تولید کنندگان برتر است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: اگر در کشورهای توسعه یافته مشکلی بنام بازار محصولات کشاورزی وجود ندارد دلیلش حرکت آنها بسوی شرکت ها و تعاونی هاست.وی افزود: اگر ما تعاونی های قوی داشته باشیم میتوانیم بازار محصولات کشاورزی را ساماندهی کنیم.

در ابتدای این مراسم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) گفت: عمل کنید مانند عمل آن انسانی که میداند اگر جرمی را مرتکب شود باید پاسخگو باشد و اگر احسانی را انجام دهد جزا خواهد شد.

حجه الاسلام و المسلمین احمدی پناه اشاره کرد نکوداشت عاشورا علاوه بر ثواب بحث شناخت وظیفه است.

وی با اشاره به نقش تولیدکنندگان بخش کشاورزی گفت: شرایط تحریمها یک جنگ است و تولید کنندگان سربازان خط مقدم جنگ هستند.

در ادامه این نشست بصورت ویدئو کنفرانسی معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی  و رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی طی سخنانی گفت: بهره برداران عزم جدی دارند برای سرافرازی کشورمان .وی افزود :باید اولویت را به امنیت غذایی بدهیم.

علی اکبر مویدی اظهار کرد: در ابتدای انقلاب 26 میلیون تن محصولات کشاورزی داشتیم که این مقدار به 126 میلیون تن در حال حاضر رسیده است.وی افزود نقش کشاورزان پیشرو در این پیشرفت بی بدیل است.

در ادامه این مراسم دکتر رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ضمن تقدیر از بهره برداران نمونه بخش کشاورزی گفت: امیدوارم این کشاورزان الگویی برای سایر کشاورزان برای ارتقا و بهره وری باشند.

در ادامه 2 تن از کشاورزان نمونه به نمایندگی از سایرین به ایراد سخنرانی پرداختند و سپس به صورت نمادین از 5 نفر از قهرمانان تولید تقدیر بعمل آمد

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید