Iranian Agriculture News Agency

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل

صیانت از اراضی کشاورزی در گرو تقویت فرهنگ حفاظت از زمین های کشاورزی

اجرای قانون حفظ کاربری اراضی و جلوگیری از خرد شدن اراضی و نظارت بر آنچه به عنوان مجوز های قانونی ساخته می شود و ساخت و سازهای غیر مجاز از وظایفی است که این یگان به عنوان ضابط قضایی در استان انجام وظیفه می‌کنند .

صیانت از اراضی کشاورزی در گرو تقویت فرهنگ حفاظت از زمین های کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل سرهنگ دوم رضا قاسمی که در اولین جلسه کارگروه ساخت و ساز غیر مجاز در فرمانداری شهرستان نمین تشکیل یافته بود با اعلام این خبر افزود: از آنجایی که وظیفه اصلی و مهم این یگان با همکاری نیروی انتظامی و دستگاههای قضایی صیانت از اراضی کشاورزی و باغی است ضرورت دارد تمامی دستگاههای ذیربط بویژه مردم عزیز و هموطنان ساکن در مناطق در راستای حفاظت از بستر تولید یعنی اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر غیر قانونی کاربری اراضی کشاورزی ما را همواره همراهی کنند .

وی گفت : اجرای قانون حفظ کاربری اراضی و جلوگیری از خرد شدن اراضی و نظارت بر آنچه به عنوان مجوز های قانونی ساخته می شود و ساخت و سازهای غیر مجاز که بدون اعمال قانون اعمال می شود از وظایفی است که این یگان به عنوان ضابط قضایی در استان انجام وظیفه می‌کنند .

سرهنگ دوم قاسمی با اشاره به مسئولیت مهم یگان حفاظت از اراضی کشاورزی گفت :آنچه که در دستور العمل به تائید نیروهای نظامی و مقام معظم رهبری رسیده است حفاظت از اراضی کشاورزی وباغی در راستای حاکمیت امنیت غذایی بوده و با متخلفان و زمین خاطران بر خورد قانونی خواهد شد .

وی در آخر سخنان خود با تشکر از روحیه قابل قبول دستگاه‌های ذیربط گفت : سامانه 131 که پل ارتباطی بین مردم و این یگان می باشد همواره فعال بوده و با تماس بموقع مردم  با متخلفان به‌موقع برخورد خواهد شد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید