Iranian Agriculture News Agency

قدسی در شهرکرد :

ضرورت بهره‌گیری از توان علمی در بخش کشاورزی

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها با تاکید بر اینکه در حوزه مدیریتی جهادکشاورزی باید از توان علمی تمامی افراد موثر استفاده شود، اظهار کرد: در پست‌های مدیریتی از جوانان توانمند فارغ از جنسیت استفاده و به اخلاق‌مداری نیز توجه شود.

ضرورت بهره‌گیری از توان علمی در بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) در استان چهارمحال و بختیاری،مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی  یازدهم شهریورماه در این آیین معارفه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری  با تاکید بر اینکه در حوزه مدیریتی جهادکشاورزی باید از توان علمی تمامی افراد موثر استفاده شود، اظهار کرد: همچنین در پست‌های مدیریتی از جوانان توانمند فارغ از جنسیت استفاده و به اخلاق‌مداری نیز توجه شود.

محمد رضا قدسی با بیان اینکه میانگین بارش در چهارمحال و بختیاری بالا است، گفت: ما در مناطق کویری با مشکل تامین آب برای کشاورزی مواجه هستیم، اما باتوجه به این پتانسیل در این استان مساحت کم گلخانه قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه گلخانه‌ها باید با هدف صادرات محصول احداث شوند، تاکید کرد: هرچه قیمت محصول کشاورزی پایین بیاید و تولید افزایش داشته باشد برای کشاورز صرفه اقتصادی بیش‌تری دارد.

 قدسی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری به علت وجود خاک و آب مناسب و ارتفاع از سطح دریا قابلیت تولید گیاهان دارویی، گل شاخه بریده، پسته و انواع محصول را دارد از طرفی در تولید محصول باید از دانش استفاده شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید