Iranian Agriculture News Agency

از 11 تا 14 شهریور با حضور هیئت ایرانی در 35 امین کنفرانس آسیا و اقیانوسیه برگزار می‌شود:

چگونگی مقاوم سازی سیستم‌های غذایی، معیشت جامعه روستایی و حذف تاثیرات Covid- ۱۹

سی و پنجم منطقه آسیا و اقیانوسیه در زمینه چگونگی همکاری برای مقاوم سازی سیستم های غذایی و معیشت جامعه روستایی و همچنین حذف تاثیرات Covid- 19 و تغییرات اقلیمی بر بخش کشاورزی برگزار می‌شود.

چگونگی مقاوم سازی سیستم‌های غذایی، معیشت جامعه روستایی و حذف تاثیرات Covid- ۱۹
 
 

به دنبال خطرات و تهدیدات موجود بر توسعه کشاورزی در حوزه آسیا و اقیانوسیه سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد فائو با ۴۶ کشور عضو این حوزه جغرافیایی و به همراهی بخش خصوصی در کنفرانس سی و پنجم منطقه آسیا و اقیانوسیه در زمینه چگونگی همکاری برای مقاوم سازی سیستم های غذایی و معیشت جامعه روستایی و همچنین حذف تاثیرات Covid- 19 و تغییرات اقلیمی بر بخش کشاورزی مشارکت می کنند.

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در این نشست، علیمراد سرافرازی سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی، محمدحسین عمادی نماینده وزارت جهاد کشاورزی نزد سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد ( فائو) در رم و علی کیانی راد رئیس موسسه پژوهش‌های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی به عنوان هیات ایرانی شرکت می‌کنند و نقطه نظرات و ملاحظات بخش کشاورزی را در ابعاد ملی، منطقه ای و بین المللی مطرح خواهند کرد.

هیات ایرانی همچنین لزوم توجه به سرمایه‌گذاری در سیستم‌های غذایی و منافع حاصل از بکارگیری تکنولوژی های نوین در این بخش را مورد تاکید قرار خواهند داد.

این نشست، به صورت مجازی و از تاریخ یکم تا 4 سپتامبر ۲۰۲۰ برابر با ۱۱ تا ۱۴ شهریور ماه برگزار می‌شود و بررسی تاثیرات Covid۱۹ بر بخش کشاورزی یکی از موضوعات مهم این کنفرانس است.

به گزارش ایانا، سی و پنجمین کنفرانس منطقه آسیا و اقیانوسیه به دلیل شیوع کرونا- کووید 19 بر خلاف دوره های پیشین با شرایط متفاوت برگزار می‌شود و بر اساس آنچه در سایت فائو نیز به آن اشاره شده است، این کنفرانس که به میزبانی کشور "بوتان" اما به صورت مجازی از طریق سیستم ویدویی "زوم" برگزار می‌شود، ثبت نام آن از مدت‌ها پیش صورت گرفته و در عین حال بر اساس اطلاعات دریافتی خبرنگار ایانا برای عموم پخش خواهد شد.

* توضیح تکمیلی ایانا: جهت کسب اطلاعات جزیی و بیشتر از این کنفرانس می توانید به لینک اینجا مراجعه کنید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید