Iranian Agriculture News Agency

با حضور استاندار هرمزگان؛

کارخانه عمل آوری آبزیان به بهره برداری رسید

طی آیینی باشکوه و با حضور استاندار هرمزگان در چهارمین روز از هفته دولت، کارخانه عمل آوری آبزیان در شهرستان بندرلنگه به بهره برداری رسید.

کارخانه عمل آوری آبزیان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایانا از استان هرمزگان، طی آیینی باشکوه و با حضور استاندار هرمزگان در چهارمین روز از هفته دولت، کارخانه عمل آوری آبزیان به عنوان بزرگترین پروژه در هفته دولت درشهرستان بندرلنگه به بهره برداری رسید.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در آیین بهره برداری از کارخانه عمل آوری آبزیان بندرلنگه اظهار کرد: دشت مهرگان بندرلنگه به بزرگترین مرکز پرورش و تولید آبزیان پرورشی تبدیل خواهد شد.

 

رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان نیز در این آیین اظهار کرد: کارخانه عمل آوری آبزیان با ظرفیت 7 هزار تن و سردخانه 3هزار تن زیر صفردر شهرستان بندرلنگه می باشد.

به گفته علی باقرزاده همائی ، با بهره برداری از این کارخانه برای 70 نفر به صورت مستقیم و 150 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی ادامه داد: کارخانه عمل آوری، بسته بندی و انجماد آبزیان در شهرستان بندرلنگه با سرمایه گذاری 17 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

گفتنی است؛ کارخانه عمل آوری آبزیان با حضور دکتر همتی استاندارهرمزگان،  مهندس علی باقرزاده همائی رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، جباری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، دکتر دریایی مدیرکل شیلات هرمزگان و جمعی از مسوولین به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید