Iranian Agriculture News Agency

بهره برداری از دو طرح آب و خاک در شهرستان بن

در پنجمین روز از هفته دولت باحضورمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان ،فرماندار و مدیرجهاد کشاورزی شهرستان و جمعی از مسولین شهرستانی و بهره برداران دو طرح آب و خاک درشهرستان بن افتتاح شد.

بهره برداری از دو طرح آب و خاک در شهرستان بن

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بن در جریان بهره برداری از دو طرح آب خاک این شهرستان اظهار کرد: طرح آبیاری قطره مزرعه  قاراجغیه در سطح 137 هکتار با  میزان اعتبار 19 میلیارد 180 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

باقر باقری افزود :برای بهره برداری از این طرح13 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و 6 میلیارد و 160میلیون ریال آورده بهره بردارن هزینه شده است که با با اجرای  این طرح 137 هکتار از باغات هلو  و بادام شهرستان بن  به سامانه های نوین آبیاری تجهیز شد.

باقری ادامه داد: طرح آبیاری تلفیقی در شهر وردنجان در سطح 19 هکتار با اعتبار 4 میلیارد 380 میلیون ریال به بهرداری رسید که 3 میلیارد 380 میلیون ریال از اعتبارات دولتی و مبلغ یک میلیارد ریال آورده بهره بردار هزینه شده است.

 مدیر جهادکشاورزی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این دو طرح فرصت شغلی برای 70 نفر ایجاد شده است تصریح کرد :330 خانوار در هفته دولت با بهره برداری از دو طرح آب و خاک بخش کشاورزی شهرستان بن از مزایای آن برخوردار شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید