Iranian Agriculture News Agency

یک‌سوم اشتغال شهرستان فارسان در بخش کشاورزی است

فرماندار شهرستان فارسان گفت :یک سوم اشتغال مردم این شهرستان برپایه فعالیت‌های کشاورزی و دامپروری است.

یک‌سوم  اشتغال شهرستان فارسان در بخش کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، فرماندار فارسان با اشاره به توسعه سیستم آبیاری نوین در این شهرستان گفت: یک سوم اشتغال مردم این شهرستان برپایه فعالیت‌های کشاورزی و دامپروری است.

مرداس طاهری روز چهارشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت سال‌جاری در حاشیه دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور از واحد تولیدی در حال احداث آب معدنی راستاب شهرستان فارسان تاکید کرد: سال گذشته ۳۷۰ طرح و پروژه با بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبار در شهرستان فارسان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: ۱۰۰ واحد صنایع نیمه‌مزاحم فارسان به شهرک صنعتی منتقل شده است و برای رفع مشکلات این صنایع و افزایش اشتغال ۵۰۰ نفره در آن، پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت نیاز است.

طاهری یادآور شد: اختصاص تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به شهرک‌های صنعتی در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی تاثیرگذار است.

همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۲۶۲ طرح با دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۴۴۸ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری و همچنین ۸۶ طرح عمرانی با سه هزار و ۵۵۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید