Iranian Agriculture News Agency

افتتاح طرح‌های بخش کشاورزی شهرستان خانمیرزا

۶ طرح بخش کشاورزی در شهرستان خانمیرزا به بهره‌برداری رسید.

افتتاح طرح‌های بخش کشاورزی شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، در سومین روز از هفته دولت با حضور نماینده مردم شهرستان‌های  خانمیرزا و لردگان در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار شهرستان خانمیرزا ، مشاور استاندار و مسئول امور ایثاگران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و بهره برداران شش طرح بخش کشاورزی شهرستان خانمیرزا به بهره‌برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خانمیرزا در جریان افتتاح طرح های بخش کشاورزی شهرستان خانمیرزا اظهار داشت : برای بهره‌برداری از این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ۴۹۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و سهم متقاضی هزینه شده است.

 محمد صادق خانجانی افزود: از مجموع شش طرح، ۴ طرح آبیاری  تحت فشار ،یک طرح کانال آبرسانی و یک طرح گلخانه سبزی و صیفی همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به بهره‌برداری از چهار طرح آبیاری تحت فشار در شهرستان خانمیرزا افزود : ۵۸ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان خانمیرزا به سیستم های نوین آبیاری تجهیز شد.

خانجانی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲۲ نفر به طور مستقیم و ۱۷۰ نفر به طور غیر مستقیم و بهره مندی ۱۶ خانوار فراهم شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید