Iranian Agriculture News Agency

وزیرجهاد کشاورزی در بازدید از مجتمع انباری امین آباد شهرستان ری؛

ایجاد مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی مجتمع انباری امین آباد گام مهمی در جهش تولید است

وزیرجهاد کشاورزی از پروژه ایجاد مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی مجتمع انباری امین آباد شهر ری در استان تهران بازدید کرد.

ایجاد مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی مجتمع انباری امین آباد گام مهمی در جهش تولید است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، به دنبال تصویب پروژه راه اندازی مرکز عرضه محصولات کشاورزی و روستایی مجتمع انباری امین آباد شهرستان ری درستاد اقتصاد مقاومتی استانداری استان تهران، خاوازی مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی در راس هیئتی متشکل از رییس سازمان جهاد کشاورزی و رییس سازمان تعاون روستایی استان، فرماندار شهرستان ری و جمعی از مسئولین و کارشناسان از این پروژه بازدید کردند.

محمود محمودی رییس سازمان تعاون روستایی استان تهران در ابتدای این بازدید گزارش جامعی از چگونگی تصویب طر حها، برنامه های آتی، چالش های پیش رو، هدف گذاری طرح و ... را خدمت وزیر محترم ارائه داد.

خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی نیز این طرح را در تکمیل زنجیره تولید و مطابق سیاست های وزارت متبوع ارزیابی کرد و افزود: بهره برداری از این طرح می تواند گام مهمی در جهش تولید و انتفاع بخش کشاورزی به عنوان تولید کننده و همچنین مصرف کنندگان باشد و به عنوان طرح پایلوت کشوری به سایر استانها نیز قابل تسری است.

در حاشیه این بازدید با حضور مقام عالی وزارت نشست تخصصی در خصوص بررسی چگونگی و تبیین راهکارها و سیاست های اجرایی و چالش های پیش رو در اجرای طرح و هدف گذاری آن برگزار شد که تشکیل کمیته ای متشکل از رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیرتعاون روستایی استان تهران در این نشست به نصویب رسید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید