Iranian Agriculture News Agency

بهره برداری از 8 طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان سیرجان در هفته دولت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان گفت: در هفته دولت هشت طرح کشاورزی و دامپروری با هزینه کرد اعتباری قریب به 423 میلیارد ریال که بیش از 98 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است،به بهره برداری می رسد و با بهره برداری از این طرح ها 99 شغل در شهرستان ایجاد می شود.

بهره برداری  از 8 طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان سیرجان در هفته دولت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، محمودآبادی گفت: دو طرح آب و خاک شامل یک طرح آبیاری قطره ای در سطح 584 هکتار با اعتباری بیش از 128 میلیارد ریال که 70 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است و یک طرح آبیاری تحت فشار زیرسطحی در سطح 163 هکتار با اعتباری قریب به 54 میلیارد ریال که 28 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است.

محمود آبادی اظهار کرد: در این هفته یک طرح کشت گیاهان داروئی در سطح 147 هکتار و یک طرح تولید پنیر سفید با ظرفیت تولید 6800 تن و تولید فرآورده های لبنی با ظرفیت 3000 تن به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ها 52 شغل ایجاد می شود.

وی ابراز کرد: همچنین در این هفته سه طرح دامپروری شامل یک طرح پرورش بلدرچین 109 هزار قطعه ای و دو پرواربندی گوسفند 914 و 500 راسی به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ها 24 شغل در منطقه ایجاد می شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید