Iranian Agriculture News Agency

رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در گفتگو با ایانا نوید داد:

آموزش و انتقال دانش کشاورزی به 4 میلیون بهره‌بردار از استودیو کشاورز

استودیو کشاورز، صدای کشاورزان خواهد شد

رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی گفت: استودیو کشاورز، آموزش و ترویج، انتقال دانش و اطلاعات کشاورزی کشور را برای بیش از 4 میلیون و 200 هزار بهره بردار با سطوح آگاهی و دانش متفاوت را فراهم می‌کند.

آموزش و  انتقال دانش کشاورزی به 4 میلیون بهره‌بردار از استودیو کشاورز

علی اکبر مویدی رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در جریان بازدید از استودیو کشاورز ضمن تسلیت ایام ماه محرم و گفتن دست‌مریزاد به عوامل دستاندرکار راه اندازی این استودیو، به خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا) گفت: تمامی این روش‌ها انبوهی از آموزش و ترویج، انتقال دانش و اطلاعات کشاورزی کشور برای بیش از 4 میلیون و 200 هزار بهره بردار با سطوح آگاهی و دانش متفاوت برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: سعی ما بر این بوده که با کمک اهل فن، خبرگان و صاحبنظران بخش کشاورزی، کشاورزان نمونه ملی و با استفاده از ظرفیت استودیو کشاورز در کنار ظرفیت هایی که صدا و سیمای ملی  در اختیار ستاد ملی رسانه وزارت جهاد کشاورزی قرار داده است، آخرین یافته‌ها و دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و آموزشی ترویجی را به کشاورزان برسانیم.

رییس ستاد ملی رسانه وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک، صاحبان اصلی این برنامه‌ها و به ویژه برنامه های استودیو کشاورز؛ کشاورزان و بهره برداران خواهند بود، تصریح کرد: این استودیو در واقع صدای کشاورزان خواهد بود و امکان ارتباط نزدیک‌تر و بهینه‌تر بین آنها و مسئولان بخش کشاورزی را فراهم می‌کند.

مویدی بیان کرد: فضای نوآوری همیشه باز است و استفاده بهینه از فضای مجازی و ارتباطات از راه دور مانند برنامه‌های اینترنتی، پایگاهی برای انتقال دانش و اطلاعات و همچنین ایجاد رقابت سالم بین استانها خواهد شد، زیرا در این برنامه ها از آخرین دستاوردهای چندرسانه ای استان‌ها نیز استفاده می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید