Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن خبر داد

افتتاح و بهره‌برداری از 7 طرح کشاورزی تنکابن در هفته دولت

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن از افتتاح و بهره برداری از 7 پروژه کشاورزی با اعتبار 120 میلیارد و 800 میلیون ریال در این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح و بهره‌برداری از 7 طرح کشاورزی تنکابن در هفته دولت

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، ابراهیم کاویانی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، 7 پروژه کشاورزی با اعتبار 120 میلیارد و 800 میلیون ریال در شهرستان تنکابن افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: پروژه های قابل افتتاح شامل یک واحد شالیکوبی با ایجاد اشتغال برای 3 نفر در بخش نشتارود، یک واحد چیپس میوه با ایجاد اشتغال برای 3 نفر در روستای گرماپشته و یک واحد قطعه بندی گوشت و مرغ با ایجاد اشتغال برای 15 نفر در روستای شیرود این شهرستان است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن افزود: در این هفته، 3 گلخانه هم با ایجاد اشتغال 6 نفر در روستاهای نعمت آباد و نشتا رود به بهره برداری می رسد.

کاویانی تجلیل از خانواده شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا، حضور در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از کارمندان نمونه، افتتاح پروژه های کشاورزی، بازدید از صنایع تولیدی و دوره های آموزشی در مراکز و مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برای آگاهی بخشی به بهره برداران را طبق پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا از دیگر برنامه های این مدیریت در هفته دولت امسال برشمرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید