Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه‌ ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات روستایی به متقاضیان در ایلام

معاون برنامه‌ ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی، گفت: از ابتدای سال 98 تا کنون یک میلیارد و 670 میلیون تومان تسهیلات روستایی به متقاضیان این استان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات روستایی به متقاضیان در ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، همایون مظاهری معاون برنامه‌ ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی ایلام  گفت: به منظور اجرای طرح‌های اشتغال روستایی و حمایت‌ از روستاییان این استان، از ابتدای سال 98 تا کنون یک میلیارد و 670 میلیون تومان تسهیلات روستایی به متقاضیان این استان پرداخت شده است.

وی افزود: در این راستا طرح‌های مختلفی در بخش دام‌ و طیور، صنایع کشاورزی، باغبانی، مکانیزاسیون، شیلات و... تعریف شده است.

معاون برنامه ‌ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی استان ایلام، ادامه داد: از این میزان یک‌ هزار و ۶۲۰ طرح با اعتبار بالغ بر ۹۸۷ میلیارد ریال و اشتغالزایی 2 هزار و ۳۶۷ نفر مربوط به حوزه دام ‌و طیور است؛ در بخش صنایع کشاورزی نیز تعداد ۳۶ طرح با اشتغال‌ زایی برای ۹۴ نفر ثبت شده که به این طرح‌ها نیز بالغ‌ بر ۲۱۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

267 طرح در بخش اشتغال روستایی حوزه باغبانی استان

مظاهری در ادامه، پرداختی تسهیلات در بخش اشتغال روستایی حوزه باغبانی استان را برابر ۹۱ میلیارد ریال برشمرد و تصریح کرد: این میزان برای ۲۶۷ طرح با اشتغال‌ زایی ۲۱۱ نفر پرداخت شده است؛ همچنین با اجرای ۵۲ طرح در زمینه مکانیزاسیون تعداد ۶۵ نفر نیرو مشغول به‌رکار خواهند شد و برای این طرح، بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان با اشاره به تسهیلات عشایری پرداختی در استان ایلام، گفت: این تسهیلات پرداختی برابر ۲۲۷ میلیارد تومان بوده که شامل یک ‌هزار و یک طرح با اشتغال‌ زایی یک ‌هزار و ۲۶ نفر است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید